Bezkontaktní způsob doručování potravin - 7.4.2021

  Využijte nový způsob doručování potravin a bezkontaktní vyzvednutí u Pizzerie La Torretta, Nový Svět 64. Výdejní box je rozdělen na dvě části – chlazenou část s mrazákem a nechlazenou. Odemyká se unikátním PIN kódem. Tašky jsou označeny štítkem se jménem zákazníka. Do venkovního boxu si můžete objednat nákup už od 100 Kč a doprava je vždy zdarma. Nákup je možné uhradit pouze kartou online. Po objednání nákupu dojde kupujícímu potvrzující esemeska, která mu připomene, kdy a v jakém časovém rozmezí si může nákup vyzvednout. Když je nákup uložen do boxu, přijde kupujícímu druhá esemeska s kódem, kterým si otevřete výdejní box. Nákup vám přivezou od 8 do 22 h, včetně víkendů a svátků. Do Harrachova se zaváží až 6x denně. Jak nakoupíte do Rohlik Pointu? 1. Na webu či v aplikaci Rohlik.cz nakupte alespoň za 100 Kč. Nákup je možné uhradit pouze kartou online. 2. Zvolte doručení do svého Rohlik Pointu, adresu a čas. Vybírat můžete z několika časových oken a dopravu máte vždy zdarma. 3. Jakmile kurýr doručí nákup do boxu, obdržíte SMS s unikáním PIN kódem. Ten platí pouze pro daný nákup a na vámi zvolené časové okno. Nákup je nutné vyzvednout z boxu během objednaného časového okna. Není-li to možné, zavolejte na infolinku +420 800 730 740 a dobu prodlužte. Do Rohlik Pointu můžete objednávat i produkty ve vratných obalech. Box však nelze využívat k vracení prázdných nádob. Ty vždy předávejte přímo kurýrovi při osobním přebírání nákupu. 4. Váš nákup nebude ve výdejním boxu sám. Společnost mu budou dělat tašky dalších zákazníků. Ten svůj poznáte podle štítku se jménem na tašce/taškách. 5. Zaslaný PIN kód vám otevře obě části výdejního boxu. Vaše tašky mohou být uloženy hned ve třech částech: v nechlazené (levá lednice), chlazené (pravá lednice) a mrazicí (spodní část pravé lednice). Počet tašek v jednotlivých částech vám dorazí jako součást SMS zprávy. 6. V případě nevyzvednutí nákupu může Rohlik.cz podle podmínek VOP účtovat pokutu 200 Kč za storno. 7. Za kvalitu produktů zodpovídá Rohlik.cz. V případě nedodaného nebo poškozeného zboží, neváhejte kontaktovat zákaznickou linku: Telefon: 800 730 740 Každý den od 7 do 23 h E-mail: zakaznici@rohlik.cz


© 1999 - 2010 dh webdesign | www.d-h.cz |